Super Bowl 2023: Najlepsze reklamy
Strona główna » Najlepsze reklamy Super Bowl 2023 [Zobacz]

Najlepsze reklamy Super Bowl 2023 [Zobacz]

Obejrzyj najciekawsze, najzabawniejsze i najbardziej pomysłowe reklamy emitowane w przerwie Super Bowl 2023. Przedstawiamy subiektywny wybór filmików emitowanych w najdroższym czasie antenowym w historii.

Za nami 57. finał rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego (NFL), czyli Super Bowl 2023. W finale na stadionie State Farm Stadium w Glendale w stanie Arizona zmierzyły się ze sobą drużyny Kansas City Chiefs i Philadelphia Eagles. Po zaciętym, wyrównanym meczu górą byli zawodnicy z Kansas City, którzy ostatecznie zwyciężyli 38:35. To trzeci w historii triumf Chiefs w finale rozgrywek NFL.

Jednym z elementów przyciągania widzów na Super Bowl stały się występy artystyczne w przerwie meczu. Ponieważ widownia była coraz większa, to siłą rzeczy o występy zabiegały coraz większe gwiazdy. Obecnie danie występu w tym czasie jest prawdziwym wyznacznikiem statusu i koncerty dawali na przestrzeni lat najwięksi, między innymi: Bruce Springsteen, Rolling Stones, Prince, Michael Jackson, Beyoncé, Coldplay, Madonna czy Lady Gaga. W dodatku artyści za swoje występy nie otrzymują żadnego honorarium. W tym roku koncert dała Rihanna. Oprócz występów gwiazd muzyki innym charakterystycznym dla Super Bowl wydarzeniem są emitowane przed i po występach reklamy w przerwie między połowami meczu. Specjalnie na ten czas kręcone są najdroższe i najlepiej przygotowane reklamy w całym roku, do których zatrudnia się najlepszych twórców i artystów.

Poniżej prezentujemy najlepsze reklamy Super Bowl 2023:

Chipsy w wersji „Breaking Bad”

Coś dla fanów kultowego serialu opowiadającego historię skromnego nauczyciela chemii, który w obliczu nieuleczalnej choroby postanowił zająć się produkcją narkotyków. W tej reklamie Walter White (Bryan Cranston) i Jesse Pinkman (Aaron Paul) przyrządzają wspólnie… chipsy o nieziemskim smaku. Aby je rozprowadzać, zwracają się o pomoc do groźnego Tuco Salamanki (Raymond Cruz). Wygląda na to, że czeka ich wiele wspólnych paczek chipsów…

Smakuje, czy to tylko gra?

W tym roku na Super Bowl firma Pepsi przygotowała dwie reklamy ze znanymi aktorami, którzy opowiadają widzom, że ich zawód polega na odgrywaniu uczuć. I tak Steve Martin przekonuje, że rozczarowanie, radość czy frustracja to tylko gra. O tym samym mówi też Ben Stiller. W związku z tym czy można im wierzyć, gdy przekonują, że wyjątkowo smakuje im nowy smak Pepsi Zero Cukru? Według nich jest tylko jeden sposób, by się o tym przekonać: kupić napój.

https://youtu.be/adtWc_MvyzI
https://youtu.be/ok38Xuc5UTE

Wyprawa po smoczek

W tej reklamie ojciec orientuje się, że zapomniał o smoczku dla niemowlaka. Wskakuje więc w SUV marki Kia i rusza w wielką wyprawę po zgubę, dopingowany przez cały kraj. Kiedy po długiej i emocjonującej podróży udaje mu się dostarczyć smoczek, nie wszystko idzie zgodnie z planem…

Zdarza się każdemu

Z kolei w reklamie chipsów Pringles dziadek przekonuje swojego wnuka, że każdemu ręka może utknąć w opakowaniu tej przekąski – nawet chirurgowi, rybakowi, szachiście czy graczowi w kręgle, więc nie ma czym się martwić.

Przedwczesna elektryfikacja

Ten klip to próba przekonania Amerykanów, że to nie wstyd przesiąść się z „męskich” pickupów i „prawdziwych” pojazdów dla twardzieli do samochodu elektrycznego Dodge Ram. A wszystko to w formie reklamy dotyczącej pewnej przypadłości dotykającej niektórych mężczyzn w pewnym wieku…

Szukasz chwili wytchnienia? Zrób sobie przerwę i włącz Radio Pogoda!

Zobacz też:

Zobacz więcej >