Internetowy supermarket Frisco.pl planuje w ciągu najbliższych 2-3 lat działać w największych polskich miastach. Zdradził to członek zarządu i dyrektor finansowy właściciela sklepu, grupy Eurocash, Jacek Owczarek.
W ciągu najbliższego kwartału klienci we Wrocławiu mają mieć możliwość dokonywania zakupów za pośrednictwem firmy. Jednak to dopiero początek. Frisco.pl chce rozbudowywać swoją bazę w Warszawie.
Czym jest Frisco.pl?
Frisco.pl to supermarket internetowy, w którym klient wybiera w internecie produkty, które później są mu dostarczane do domu. Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Płaci się kartą płatniczą przy dostawie, można też płacić przelewem. Przy dostawie kurierskiej można też za-płacić gotówką. Na razie dostawy są realizowane na terenie Warszawy i okolic, w godzinach 6:00 – 23:00, 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem świąt). Zamówienia na terenie kraju realizuje firma kurierska DPD, jednak należy pamiętać, że wówczas pewne produkty są wyłączone z dostawy, np. produkty świeże mrożone, w szklanych opakowaniach czy pieluchy.
Grupa Eurocash w swoim portfolio posiada nie tylko Frisco.pl. Należą do niej również takie marki jak Abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben czy Kontigo. Ma też własną sieć sklepów detalicznych.