Liczy się tylko skuteczna reklama! Przedstawiamy pozycjonowanie oraz kanał Ads od kulis

Marzysz o zdominowaniu najgroźniejszej konkurencji? Planujesz w najbliższym czasie pomnożyć dotychczasowe zyski? Musisz sięgnąć po skuteczne działania marketingowe! Współczesny rynek oferuje naprawdę wiele rozwiązań, jednak Twoja uwaga powinna być skupiona na kampaniach Google Ads oraz pozycjonowaniu. Zwłaszcza gdy interesują Cię jedynie realne profity!

Poznaj podstawowe różnice pomiędzy SEO a Google Ads. Jest ich naprawdę sporo

O pozycjonowaniu stron internetowych oraz o płatnym kanale wyszukiwarki Google AdWords mówi się, że są najpopularniejszymi i przede wszystkim najskuteczniejszymi metodami promocji przedsiębiorstwa w internecie. I rzeczywiście tak jest, co dobitnie pokazują statystyki. Oba sposoby jednak różnią się od siebie diametralnie. SEO to działania zarezerwowane dla tych najbardziej zmotywowanych czy cierpliwych partnerów biznesowych – na pierwsze efekty marketingu trzeba poczekać nawet do kilku miesięcy. Chcesz osiągnąć błyskawiczny rezultat? Postaw na Ads. Warto wyróżnić również sposób rozliczania się za reklamę czy miejsce jej emitowania. AdWords oferuje model płatności PPC (płatność za realne kliknięcia), którego nie uświadczysz przy SEO. Kluczowe dla wielu właścicieli firm okazuje się także wyświetlanie kampanii. Pozycjonowanie ogranicza się bowiem do rankingów prezentowanych przez wyszukiwarkę, natomiast Google Ads proponuje materiały sponsorowane na pierwszej stronie listy SERP oraz na wielu innych popularnych stronach internetowych (w formie graficznego bannera).

Pozycjonowanie stron i reklama Google Ads jednocześnie? To strzał w dziesiątkę!

„Profesjonalne połączenie pozycjonowania stron internetowych i płatnych kampanii Google Ads gwarantuje satysfakcjonujące efekty. Co do tego nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Podczas gdy Twój serwis online oczekuje na pierwsze efekty działań SEO, uruchomiony kanał AdWords zacznie generować pierwsze zyski z tytułu prowadzenia biznesu w sieci”.

Źródło: afterweb.pl

Już takie słowa dobitnie pokazują, że rozdzielanie obu metod promowania firmy w wyszukiwarce Google nie ma najmniejszego sensu. Zwłaszcza że na ich połączeniu można zyskać bardzo dużo. Ogólna charakterystyka pozycjonowania stron internetowych sprawia, że na mnożenie liczników unikalnych odwiedzin oraz współczynników odpowiedzialnych za podliczanie konwersji będziesz musiał poczekać od kilku do nawet kilkunastu tygodni. Dla niektórych przedsiębiorstw taki czas oznacza prawdziwą wieczność. Nie możesz sobie pozwolić na jego zmarnowanie? Uruchom kanał Google Ads, który zajmie się zaproszeniem kolejnych partnerów biznesowych w czasie, kiedy prowadzony przez Ciebie portal bierze udział w batalii z algorytmami Google. Warto zauważyć, że przerwanie pozycjonowania przeważnie wiąże się z utraceniem efektów SEO. Twoja konkurencja przecież nie śpi! Ogromną zaletą AdWords jest fakt, że niemal natychmiastowo pojawiasz się na najważniejszych pozycjach zestawienia Google. Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z takiej promocji oraz w dowolnym momencie wrócić do reklamy, bez żadnych efektów ubocznych!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi